Koh Yao Noi

29 juli 2015 - Karon, Thailand

Na weer twee heerlijke relax dagen in Karon, vertrekken we morgen voor 4 dagen naar het eiland Koh Yao Noi. Rondom Phuket liggen heel veel mooie eilanden, maar welke kies je dan. De meeste eilanden zijn heel erg toeristisch en dat wilden wij niet. Dan blijft er nog maar twee eilanden over en dat waren Koh Yao Noi en Koh Yao Yai. Beide eilanden liggen in de Andaman zee tussen Phuket en Krabi vlakbij Phang Nga. Het is uiteindelijk Koh Yao Noi het kleinste eiland van de twee geworden omdat dit eiland het meest traditioneel is gebleven en het minst heeft voor de toerist. De inwoners zijn islamitisch en leven voornamelijk van de zee en de rubberplantages op het eiland, de buffels lopen daar nog vrij rond. Koh Yao Yai zullen wij waarschijnlijk ook nog bezoeken, dat zal ongeveer 10 minuten varen van elkaar vandaan zijn.
Bij de accommodatie zitten fietsen, kunnen we lekker over het eiland crossen. Wij hopen dat we daar mooi kunnen snorkelen en een mooie tocht te maken naar Phang Nga.

Xxx

1. Paula:
    29 juli 2015
    Geweldig om te horen en zien dat jullie genieten, wij genieten ook mee. Het is een heel avontuurlijke vakantie maar dat zijn we wel gewend van jullie heerlijk hoor en wat een mooie foto's geniet er maar van. Liefs xx
  2. Audrey & peter:
    30 juli 2015
    De tijd vliegt zeker voorbij op deze mooie reis.... Je hebt weer prachtige foto's gemaakt, leuk want zo krijgen wij ook een beetje een idee hoe mooi het daar is...
    Veel plezier op de volgende stop
  3. Dais:
    30 juli 2015
    Net alles weer bijgelezen, volgens mij hebben jullie het fantastisch! Genieten met hoofdletter G!
    Leuk dat we jullie kunnen volgen, benieuwd naar wat er nog komen gaat! X